=(

Känner mig nere och deppig. Önskar verkligen att Patric var här nu. Skulle så behöva en kram. Han kommer inte hem förrens vid 24.00 inatt. Sådana pass har han jobbat sen i fredags typ =(. Som sagt, Cykelringen suger..

Men jag känner mig verkligen nere, vet inte varför, det kom så plötsigt. Hade tänkt lägga mig i sängen och läsa men kom på att jag inte har någon bra bok. Känner för att skriva, men vad? Vill rensa tankarna men det känns som att allt är ett jävla virrvarr som inte går att beskriva.

Mina föräldrar säger dagligen åt mig att ta kontakt med en psykolog, jag men orkar inte. Jag vet att jag borde och innerst inne vet jag att jag säkert skulle må bättre av det, men nej.

Den här väntan gör mig tokig! Att inte veta gör mig tokig! Det känns som att jag har tappat sugen totalt. För bara en vecka sen kändes det som att jag hade hur mycket energi som helst. Jag städade och plockade, tog långa promenader med hunden. Mådde bra helt enkelt. Till skillnad från nu.  F a a n ...

Kommentarer
Postat av: Tess

håller om



ibland måste man tillåta sigsjälv att släppa på kontrollen och dämningarna..o bara gråta ur allt...o skrika ur sig vrede o sorg...



jag känner igen känslan med att vänta på besked,men bara DU kan känna som du gör , men jag finns här ifalldu vill ha ngn o prata med..lr en "axel" att gråta ut mot..jag kan nog behöva din vilken dagsomhelst.





kramgumman <3









2008-09-02 @ 21:26:00
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Tess









håller om



ibland måste man tillåta sigsjälv att släppa på kontrollen och dämningarna..o bara gråta ur allt...o skrika ur sig vrede o sorg...



jag känner igen känslan med att vänta på besked,men bara DU kan känna som du gör , men jag finns här ifalldu vill ha ngn o prata med..lr en "axel" att gråta ut mot..jag kan nog behöva din vilken dagsomhelst.





kramgumman <3









2008-09-02 @ 21:26:18
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0