Okej..

Okej. Jag tror jag vet hur jag ska göra med mitt problem angående bloggen och dess "framtid". Jag tror på det många av er säger, att jag kanske ska göra en helt ny design till bloggen. En ny start helt enkelt. Vill ju ändå ha kvar det gamla efter som att det har blivit en sådan stor del av mig och mitt liv.

Men, nu till mitt andra problem. Jag kan absolut ingenting om html-koder och allt vad det är. Jag även meddela att jag på gymnsiet gick ett linje med inriktning på just media/hemsida/skoltidning! Haha, vi kan ju hoppas att min gamla lärare P-A inte läser detta! =) Lite komiskt...

Alltså, frågan är : Är det någon är lite mer haj på det här med design? Någon som känner sig manad? =) haha!



Förövrigt så sminkade jag mig "ordentligt" när jag kom hem från jobbet idag. Kände mig lite deppig. Ögonfransarna är fortfarande lite för korta för att det ska se snyggt ut. Plus att jag vant mig vid att inte ha någon ögonmakeup. Kan nästan tycka att det ser fel och konstigt ut att ha mascara, haha!

Nej, nu ska jag ner till affären och köpa Cola, har ett sådant grymt sug efter det. Som alltid i och för sig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej hej!

Ett annat tips är ju att starta en helt ny blogg. Den gamla finns väl kvar ändå?

Jag bloggar på blogspot.se Där är det väldigt lätt att ändra på sidan, och det finns massor av färdiga mallar man kan använda sig av.

Och en kommentar på ett gammalt inlägg, jag följer din blogg när du är frisk med.

Ha det bra!

2008-10-13 @ 17:50:12
URL: http://linneanillealinono.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Hej Johanna,

Jag kan hjälpa dig lite med designen om du vill, gratis givetvis. Vet inte hur mkt du har möjlighet att ändra på bloggen? Antar att det är styrt lite. Men jag jobbar med sådant dagligen, både på mitt vanliga jobb och så har jag ett eget litet företag (se url). Vill du ha tips så säg till. Vore kul om din blogg blir kvar såklart. :) Kramar

2008-10-13 @ 18:14:39
URL: http://www.kajsasweb.se
Postat av: Isabelle

jag är haj på design, gick en kurs i skolan där man gjorde egna hemsidor och använde mkt av htmlkoder. annars kan jag ge ett förslag på en sida som hjälper dig jätte mkt ! här kommer sidan : http://www.designadinblogg.se/ , hade glömt mkt sen jag gick den kursen i gymnasiet men när jag gick in på denna sidan så frisknades mitt minne till och nu går det galant. tjika in på denna sidan, behöver du hjälp säger du bara till :) jag hjälper dig mer än gärna !! ha det bra ! MVH Isabelle

2008-10-13 @ 18:55:07
URL: http://isssabellle.blogg.se/
Postat av: Matilda

Beautiful!

2008-10-13 @ 20:10:11
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: Anna

Va söt du är! :-)

2008-10-13 @ 20:37:59
Postat av: Julia

Du är verkligen galet vacker =)

2008-10-13 @ 21:12:45
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan tyvärr inte mycket om design, är själv på jakt efter någon som kan hjälpa mig, men jag tycker att det är en mycket bra ide :) en nystart.. Och jag håller med Julia du är galet vacker..

2008-10-13 @ 22:11:10
URL: http://pelans.blogg.se/
Postat av: Elin

hej!

Jag har följt din blogg jättelänge och tyckt att du varit så starkt och tänkt att "om jag får cancer någon gång ska jag vara lika stark som johanna"



Nu till det konstiga, fått en knöl på halsen och ska undersökas för samma grej som du har blivit frisk ifrån. Jag är skitnervös.. tar dom benmärgsprover och gör det ont? Löjlig fråga mitt i alltihopa egentligen. Men jag har skräck för nålar.



Kram

elin

2008-10-13 @ 22:36:32
Postat av: Sessa

Jag hjälper gärna till med design till din blogg...

Jag har gjort några på blogg.se

Du kan ju maila om du är intresserad...



Kramar

2008-10-13 @ 23:32:16
URL: http://http:/metrobloggen.se/sessa
Postat av: Cissi

Kan också göra din design om du vill :)



Finns säkert dom som är bättre på det , men mina kunskaper är hyffsade! (och om någon skulle titta på min blogg i internet explorer så vet jag att det är fel där.. men jag har verkligen inte haft tid att ta tag i den , but I will :) )

2008-10-14 @ 01:25:59
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Lotta

Johanna, du har ju jättefina ögonfransar redan nu! Själv har jag alltid haft korta ögonfransar och mina kommer aldrig att bli längre och finare som dina! :)

Skulle aldrig kunna böja upp dom med en mascara, om än jag hade den bästa som finns. Min räddning är ögonfransböjarna!

Hoppas du har en bra dag! Kramar

2008-10-14 @ 11:44:22
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

Tänkte fråga dig om vad du tycker, tycker du att vi ska fortsätta blogga tillsammans eller tycker du att var och en bloggar individuellt?

2008-10-14 @ 15:37:32
URL: http://mrmrs.se
Postat av: vill vara anonym

gick du wwi på tibble gymnasium? :o jag går där nu! på wwi också :) jag hade per-arne men han har förtidspensionerats så han slutade detta år :( riktigt tråkigt, han är underbar!

trivdes du där?



jag hoppas verkligen att du har kvar bloggen. det är läskigt, jag har likanadan mössa som dig, heter massa som dig, gått / går samma linje / gymnasium som dig, har också land vid solö, bor också i mörby.. har också hund. massa mer som vi har likadant, kommer dock inte på dom nu.



men har iaf följt dig ett tag nu, och du verkar vara en underbar människa, och jag hoppas att ditt hår växer ut fort nu. du förtjänar att få foertsätta vara frisk nu och bara leva ditt liv : )



jag tycker du verkar vara en stark männsiska, jag hoppas dig allt gott :) vore jättegulligt om du kunde svara på min kommentar, speciellt om wwi :) hihi. kram på dig!

2008-10-15 @ 18:23:02
Postat av: Johanna

Vill vara anonym :



Ja, jag gick på WWI i tibble! Hörde att P-A förtidspensionerats, tråkigt för er och andra som hade honom. Han är/var en kanon lärare, skönare människa får man leta efter! :)



jag trivdes helt ok i min klass. Var en tjejklass, och linjen var väl kanske inte den linjen jag skulle valt egentligen. Men det var kul! Tjejintriger haha!



Så du heter oxå Johanna? Fint namn! haha, vad heter hunden din?



Kram kram

2008-10-15 @ 19:01:42
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack för du svarade!! :)



jaa, han är verkligen underbar, alla älskade honom! så söt, han kom med påskägg till oss på påsken och choklad till dom som hade 0 % frånvaro, haha!



Okej, ja jag förstår precis. vi har tre killar i klassen, resten 29 tjejer så .. jag undrar bara vilket år du tyckte var jobbigast? just nu vill jag bara ta studenten, har ingen ork alls =/. nej jag ska inte klaga.



haha jaa :) min hund heter hugo, så det var inte samma iallafall, haha :)



kram

2008-10-16 @ 09:06:50
Postat av: Johanna

Anonym :



haha, vad söt han är! :)

jag tyckte nog att både tvåan och trean var jobbigast. Trean för projetarbetet och tvån för att vi hade så många kurser, plus kursen internationella studier eller vad den hette? vi skulle iallafall åla till ryssland. Det var en jättestressig perid!



Vilken ring går du i?

Kram kram

2008-10-16 @ 11:45:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa, jag tycker det! :D synd att han slutade bara =/



okej..jo jag går i tvåan nu, och det är så otroligt mycket! :/ haha, men då vet jag att trean inte kommer bli lätt heller :p

jo, precis, den kursen ska vi också läsa, vi ska till london till våren, så det ska bli riktigt kul faktiskt :) men vad gjorde ni på resan? lärarna vill inte riktigt säga det :s



kramkram!



2008-10-16 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0