Tavlor till nya lägenheten

 Jag har en pojkvän som är helt otroligt duktig på att fotografera. Bilderna gör sig absolut inte rätt här i bloggen, dom är s å å å  mycket finare "close up".
Hur som. Häromdagen satt jag och gick igenom alla bilder vi har och plockade ut några som jag vill förstora upp och ha i nya lägenheten... Här kommer några utav dom : )  

Röda rosor jag fick av Patric


   

På skansen...


 



Tagen på Bali
Kanske inte väärldens vackraste bild, men den har betydelse...


Oxå tagen på Bali. Här ska vi bara fixa så att blommorna blir lite klarare...


Utsikten från vår balkong. Tycker verkligen att det är en svincool bild!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Jättefina bilder! Han är verkligen duktig på att fota. Blir fina tavlor i nya lägenheten. Tråkigt att du är sjuk idag. Alla dina krafter gick väl åt i helgen. Men det var det nog värt va? ;) Du verkar ju ha haft en toppenhelg! Det är du värd. Krya på dig. Kramar från Kajsa som läser din blogg varje dag

2008-10-20 @ 12:57:02
Postat av: erika

ååå gud a kul :D är han utbildad fotograf?

2008-10-20 @ 14:46:19
Postat av: Linnea

Oj!

Vilka fina bilder! Verkligen begåvad :)

2008-10-20 @ 15:09:32
URL: http://livemylifelikenoother.blogg.se/
Postat av: tiny

superfina bilder!! kan man anlita honom så att min nya lya blir fin??



kram klara

2008-10-20 @ 17:27:03
Postat av: Johanna

tiny :

Självklart kan man det, haha! :)

2008-10-20 @ 17:30:11
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj. Verkligen ett öga för vilka vinklar som framhäver det bästa ur motivet.

2008-10-20 @ 17:53:27
Postat av: Jenny

Wow, vad snygga. Jag gillar särskilt den på fötterna

2008-10-21 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0