Storhandling och XBOX!

Jaha då var man hemma efter en tur på MM, Coop och systemet. Vi höll oss till det som stod på matlistan, plus lite sådana där spontanköp som man alltid gör : ). Patric fick även sitt efterlängtade XBOX, och jag köpte SATC-filmen..

Planen var att vi skulle städa när vi kom hem. Men Patric var snabb på att säga att det inte alls går nu. Vi får ta det en annan dag. " - Jag har ju faktiskt köpt ett XBOX nu, och då måste jag ju testa hur det funkar, och alla spel och så.." Men, han har lovat att vi ska ta och hänga all tvätt iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: erika

hahaha här hemma bor oxå en xbox beroende kille, så ja jag kan ju säga att tvn e bokad ofta.. haha själv tar man datorn

2008-10-28 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0