Stjärnor på is

Nu sitter jag och min älskling framför tvn och Stjärnor på is. Måste säga att jag är imponerad.. Skulle aldrig klara det själv tror jag! =)

Hur som, igårkväll drog jag med handen över över mina lår, och känner att jag har typ prickar överallt! Typ hårsäcksinflammationer. Skit äckligt.

Är skitjobbigt att fortfarande känna sig "sjuk" trots att jag faktiskt är frisk. Vill ju ha mitt hår tillbaka nu! Det växer ju så fruktanvärt långsamt, även fast jag ser skillnad från dag till dag. Det suger balle. Jag vill kunna känna mig snygg, vilket jag absolut inte gör för tillfället. Jag vill kunna sminka mig fint, ha långa ögonfransar, fina ögonbryn och ett vackert hår.. FAN..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror det blir bättre då håret växt ut lite mer =) kan alltid vara irriterande för huden med nytt hår som kommer fram.

2008-10-04 @ 22:32:58
Postat av: Anneli

Hej tjejen



Jag har idag börjat läsa din blogg. Har förstått att du har/haft cancer. Jag blir bara ledsen i ögat när jag läser om vad du har varit med om.



Vad jag förstod så är du friskförklarad nu. Så jag kan bara önska dig all lycka till i världen.



Kommer att fortsätta läsa din blogg.



Massor med kramar och kärlek till dig

Från lilla mej



Smoggen

2008-10-05 @ 00:28:47
URL: http://smoggen.blogg.se/
Postat av: Niklas Ängelid

Men du är redan jättefin och Söt, det syns på de bilder du lägger ut :)

2008-10-05 @ 05:14:43
Postat av: mammanonna

Hej Johanna.

Hittade din blogg idag av en slump. Intressant läsning och nyttig för mig som mamma. Jag har en dotter på 16 år som fått diagnosen leukemi ALL nu i augusti, och genom att läsa om andra unga med cancer hoppas jag kunna hjälpa min dotter lite bättre. Jag kollar tex in bilderna på dig i olika huvudbonader - alltid bra med inspiration. Det är skönt att läsa att behandlingarna gått (hyfsat) bra för dig och att du är på väg tillbaka. Snygga ögonfransar! Kram och lycka till i fortsättningen. mammanonna och Lojsan

2008-10-05 @ 08:56:32
URL: http://www.mammanonna.blogspot.com/
Postat av: Ella

Hej tjejen!



Jag hade också de där knotten på hela kroppen men de går bort sen som tur är. Det känns skönt att läsa din blogg för du skriver precis det jag känner också...! Du ger mig så mycket genom din blogg, vill bara att du ska veta det!



Ha en glimrande dag!

Ella

2008-10-05 @ 09:58:32
Postat av: Jenny

Förstår precis hur du känner, jag blir deppig och gråter några ggr per vecka just över håret.

Jag vet att jag ska vara jävligt tacksam över att jag lever.

Men mitt hår var så stor del av min personlighet...



Hjälper inte hur mycket folk än säger att det ser bra ut för det känns inte bra och det är en ständig påminelse om vad som hänt..



Kram

2008-10-05 @ 16:25:55
URL: http://calanthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0