Onsdagen den 22 oktober!

Det betyder att jag och Patric har varit tillsammans i 43 månader, eller 3 år och 7 månader! Haha, inte för att vi brukar fira våra månadsdagar direkt. Nu mera håller vi oss till årsdagarna, sen årsdagen av förlovningen den 27/9 2008 såklart : )

Hur som, det är jättefint, soligt höstväder ute, så nu ska jag ta en lång (så lång som huvudet tillåter) promenad med Milo.. Huvudvärken och det hals-onda är mycket bättre. Ska inte ta någon Ipren nu på morgonen för att verkligen känna efter!

Nu ut i solen! : )



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar en sak, varför har du förlovningsringen på höger hand? :)

2008-10-22 @ 10:56:26
Postat av: Anonym

SNÄLLA! kan inte du berätta hur du och din kille träffedes, frågade det förrut men har ine fått ng svar! Skulle vara jättekul!

2008-10-22 @ 10:57:23
Postat av: Anita

Hejsan, Vad tur att du börjar bli fri från halsont och förskylning. Min har precis brytit ut, så jag får väll ha den ett par dar till men på fredag måste jag vara frisk för då ska jag ut med mina arbetskamrater en sista gång. Blir arbetslös om tre veckor... Ha det bra

2008-10-22 @ 12:51:32
Postat av: Julia

Gött att det börjar släppa!!!!



Här kommer en till historia!



En man & en kvinna hade varit gifta i 30år. De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make & sa med lidelse: "Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för tretiio år sen!!" "Inte så konstigt" svarade maken. "Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!!!"

2008-10-22 @ 14:45:40
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0