Ögonbryn

Inte så jättebra "före" bild, men jag tror man ser skillnaden ändå.. : )

Före


Efter


Det gjorde svinont att få ögonbrynen noppade. Har alltid noppat dom själv, och har aldrig låtit någon annan röra dom, förrutom kanske ett strå eller två. Nu hade hon ju en hel buske att noppa.. Fint röd blev jag sen oxå.. haha!
Sen när håret på huvudet har växt lite mer så tror jag nog att det blir dags för att färga oxå, dom syns ju knappt nu..

Men som sagt, vill man vara fin, får man lida pin...

Sen när håret på huvudet har växt lite mer så tror jag nog att det blir dags för att färga oxå, dom syns ju knappt nu..

Kommentarer
Postat av: carina

Va fint det blev. Stor skillad men visst gör det ont. Ha en fortsatt skön söndagkväll

Kram

2008-10-12 @ 20:12:30
Postat av: Elin

Jo det blev ju stor skilnad, dom växer fort nu ju :)

2008-10-12 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0