Ögonbryn

Syns det att jag behöver noppa mina ögonbryn? Det kan jag nog själv svara på.. Som tur är så ska jag gå och få dom noppade imorgon. Hade helst velat vaxa, då blir smärtan inte lika långvarig som när man tar ett strå i taget. Men salongen jag går till vaxar inte.. : (

Men vill man vara fin får man lida pin...


Jag testede även häromdagen att sätta på lite mascara på ögonfransarna. Men resultatet av det blev att fransarna stod rakt ut istället för snyggt böjda uppåt. Fåt nog vänta några veckor till tror jag..
: (

JAG VILL KUNNA SMINKA MIG ORDENTLIGT!
Det är inge kul att sminka sig nu. Det ser lixom inte alls bra ut. Det ser bara halvdant ut...!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vaxning e verkligen skitbra, de gjorde ja för ett år sen typ!!! Älskar det, MEN! Det suger när de börjar växa ut för då kommer allt på en gång!!!

2008-10-09 @ 19:16:26
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hehe... jag vaxar mina ögonbryn själv. Ont tycker jag väl egentligen inte att det gör, men man får en tjusig röd rand under ögonbrynet vilket kanske inte är så snyggt.

2008-10-10 @ 09:27:13
URL: http://bellamorte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0