Måndag

Är nästan precis hemkommen från jobbet. Jobbar bara 2-timmars pass den här veckan, och det är verkligen precis lagom. Idag satt jag även i växeln, så man kommer långsamt tillbaka. Men som sagt, 2 timmar är precis det jag orkar för tillfället.

Skulle även ha tränat idag, direkt efter jobbet. Men jag glömde min "träningssjal". Känner inte direkt för att ha mössa eller en sjal med en stor bulle bak i nacken, inte så jätte smidigt kanske. Så, träningspasset flyttas till imorgon istället!

Nu är det städning som gäller. Håller på att tvätta för fullt och middagen är redan lagad. Bra gjort Johanna! =)



Kommentarer
Postat av: Pinglan

Jisses, nu börjar det verkligen synas ditt hår, så fint med fransar och bryn oxå. Attans vad du har legat i och redan fixat middagen, du ligger verkligen inte på latsidan LER Hoppas du får en kanon dag!

Kram

2008-10-06 @ 12:24:06
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Kajsa

Bra att det redan känns bättre på jobbet. Du gör framsteg. Du ser ut att må bra idag och verkar ha mkt energi. (Med tanke på att middagen redan är lagad ;) ) Härligt! Ha en bra dag! Kram

2008-10-06 @ 13:04:31
Postat av: Tess

Riktigt söt är du, och oj vad mycket hår du har fått! Jättefint! Och du är så duktig som har börjat jobba igen, verkligen. :) Kramar från götet!

2008-10-06 @ 19:13:19
Postat av: My

Vilken blick du har, en blick som vittnar av lycka=) Härligt att se.. Kram

2008-10-06 @ 22:02:00
Postat av: Anonym

Vilken fin bild. Verkligen strålar glädje.

2008-10-07 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0