MAAAT och cola!

Jag älskar att åka och storhandla. Även fast det är svindyrt. Notan idag gick på den nätta summan 1600:-
Men jag mår så bra av att veta att skafferi och kyl och frys är välfyllda. Eller iallafall frys och skafferi. Kylvaror håller ju inte lika länge så där får man ju fylla på allt efter som.

Skafferiet med massa smått och gott!


Fruktfatet med en gammal banan :)


Kylskåp med kycklingrester från gårdagen som ska bli dagensmiddag - kycklingsallad!


Jag och Patric har bestämt oss att inte dricka så mycket Cola. Nu kanske det inte ser så lovande ut på bilden, men ni skulle bara veta hur mycket vi faktiskt kan dricka. Jag kan ju lugnt säga att jag typ är beroende. Hur som, det här är den enda Colan vi får dricka. På hela månaden...

Sen blev det ju en tur till systemet för lite vin till mig, och smirnoff till Patric : )


Patric fixar med sitt älskade XBOX. Jag tror att det kommer att bli  m y c k e t  tid framför datan för min del. TVn kommer garanterat vara uppbokad hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe jo ja vet hur de är med colan..själv köpte ja en back med mineralvatten + 4 glasflaskor m cola ( dessa fyra ska räcka hela månaden). hoho, en i veckan med andra ord.. hjälp.

2008-10-29 @ 12:57:56
Postat av: Elin

Ni är så söta =) Påminner mig om mig och min sambo en hel del. Gillar din blogg väldigt mycket, har själv haft cancer(hud) så det är intressant att läsa. Ha en bra dag! /Elin

2008-10-29 @ 13:12:20
URL: http://esatirnine.blogspot.com
Postat av: Levin

JAG ÄR ME COCA-COLA MISSBRUKARE! :)

2008-10-31 @ 00:39:01
Postat av: Amanda

Gud vad skönt att höra att det är flera som är beronde av Coca-Cola, DET ÄR JAG MED! :)

2008-11-01 @ 17:48:41
Postat av: sandra

Jag dricker alltid läsk till maten. Jag har olika perioder. Nu kör jag på fanta. Nyss va det Burn och redbull som gällde. Kan rekommendera Burn. Den e god! Röd i färgen till skillnad från pissgula red bull.

2008-11-03 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0