Dagen efter igår :)

Någon i trapphuset bankar och spikar.. Känns inte så roligt då jag känner mig e n   a a a n i n g  seg och dagen-efter-bakis...

Kvällen igår var jätterolig. Stephanie kom hit vid 15.30, vi satte oss i soffan och typ dog.  Kl 16.30 mötte vi upp Sofia i Mörby och handlade sushi och vin. Sen gick vi hem till mig igen och korkade uppen flaska mousserande för att fira lite! Fira att Fia är hemma igen, och att jag är frisk, förlovad och flyttad, och Stephanie för att hon pluggar och vet vad hon ska bli när hon blir stor! haha!

Uppkorkning av flaska, Sofia tar det hela väääldig seriöst! : )


Mmmm.. Notera Stephies läsglasögon till höger.. I plastfodral!


Sofia testar Stephies glajjor! : )


Jag, Stephie, Sofia.. Jag har underbara vänner <3


HAHA, inte h e e e e l t  nyktra kanske...


Hade det så jäkla kul hemma hos mig, att det var nästan lite tråkigt att åka iväg. Hur som, satte oss på tunnelbanan och då helt plötsligt kommer det fram en tjej som tydligen läser här! Skitkul var det, och jättetrevlig var hon! Vi var salnongsberusade och glada i hatten och hade det roligt!

Kom fram till Östermalm och insåg att vi kommer aldrig hinna till Circus med bussen, så vi tog taxi. Stephanie ska alltid vara så trevlig och prata med allt och alla, oxå chaffören! haha!

Kom iallafall dit, köpte en cider,
fick panik-dricka den eftersom att vi köpte den i andra ringningen vilket gjorde att vi alla tre blev AKUT-kissnödiga. Så i pausen gick vi mot damernas för att uträtta våra behov. Men vi insåg ganska snabbt att vi skulle behöva gå ut istället. Kön var ju m i l s l å n g ! Vi sprang ut mot en gräsplätt, Fia och Stephi fick snabbt ner byxorna och började att producera. För mig gick det inte så lätt. Jag kunde inte koncentrera mig! Så när dom var färdiga satt jag fortfarande ner i djup koncentration..
 
Efter att jag bytt kisställe bakom en stor ek, skrikigt åt tjejerna att inte prata med mig, för här krävs koncentration så lyckades jag.. halleluja moment! HAHA

Köpte en till cider, runt första ringningen, fick stressa lite igen...

Efter revyn blev vi upphämtade av Alexander (Eller Gullan som vi kallar honom). Vi åkta till ett ställe som hette "Rött"? om jag inte minns fel, där mötte vi upp Linnéa och så beställde vi in en flaska vitt, och bara hade det trevligt. Kom hem till min underbara Patric vid 01.00 ungefär. Hade verkligen en helt perfekt och underbar kväll!

Ååh juste, måste bara berätta att Gullan är typ världens underbaraste kille. Jag och Fia var nära att missa bussen som skulle ta oss till Tekniska. Vi ser bussen komma och börjar springa. Gullan springer utav bara helvete för att hålla kvar bussen tills jag och Fia kunde komma på! Han är en sann gentleman den där Gullan, haha : )

Kommentarer
Postat av: erika

heloooo ja va i ert hus igår!!!!!!!!!!!! 2 våningar ner

2008-10-18 @ 12:35:41
Postat av: Småbarns mamma

Låter som du hade en mycket trevlig kväll:-D Hoppas du får en fortsatt bra o trevlig helg. Kram

2008-10-18 @ 16:58:51
Postat av: Anna-Lena

Låter som en toppenkväll med tjejgänget:) Härligt!

2008-10-18 @ 21:42:51
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilka goa bilder, ser ut som om ni hade en helmysig kväll!!!!

Seriöst, e de nästan inte alltid så att förfesterna hemma e de bästa? Å sen dör de av på kvällen då man går ut...! krama

2008-10-19 @ 11:09:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0