Banken och ny TV

Kom precis hem. Har flängt runt som fan idag känns det som. Jobb, träning, promenader, banken, mamma och pappa, svärföräldrarna och sen hem.

Det gick bra på banken. Nu är handpenningen fixad så nu väntar vi bara på resten. Sen drog vi till mamma och pappa och käka falukorv. Dom har ju inte sett mig på några dagar men dom tyckte att håret hade växt jättemycket.. =)

Sen åkte vi lite snabbt till Patrics föräldrar och hämtade lite papper som jag glömt. (Vi är med i en företagstävling på jobbet så vi har fått stegräknare och blivit indelade i lag. Men jag glömde mina inloggningsuppgifter hos svärföräldrarna i förra veckan så jag har inte kunna registrera mina steg)

Hur som, jag går upp för trappan och hämtar papprerna, då hör jag Patric ropa. Så jag springer ner igen. Då säger han åt mig att ta bort den filt som ligger över en stor kartong. I kartongen låg en ny TV har vi fått av Patrics mamma och pappa!!

Tack så hemskt mycket igen käre svärmor och far! =)

Ps. Patric står i skrivande stund och fixar med den nya fina TVn.. =)

Kommentarer
Postat av: julia

Åh va gött! Alltid bra att ha något att se fram emot =) =) =) Gött me ny tv me!!!

Hoppas du får en bra dag idag!

kramar

2008-10-08 @ 07:42:49
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Fia

Fin fina snärisar du har.

2008-10-09 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0