Bänkad i soffan..

Nu sitter vi alla tre i soffan och myser och tittar på tv. Milo snarkar som bara den och Patric kollar sporten. Hur som, middagen blev jättegod. Smakade även köttfärsbiffarna, och fy fan vad goda dom blev! Jag är grymt imponerad av mig själv! =)

Ska snart gå och lägga mig efter som att väckarklockan ringer 06.15 imorgonbitti. Kan ju säga att det finns EN fördel med väntan på att ögonbryn och fransar växer ut - Jag behöver inte sminka mig, bara lite solpuder. Sen klart! =)

Imorgon är det som sagt jobb på morgonen, sen ska jag träna eftersom att det inte blev av idag, och sen ska jag och Patric till banken. Sen ska jag även till Synsam för att kolla på dom bågar jag beställt. Japp, ni läste rätt. Johanna behöver glasögon, har tydligen brytningsfel. Ett väldigt litet sådant, men jag känner att jag behöver glasögon eftersom att jag har fått för mig att jag ser sämre efter mina kurer. behövs framför allt när jag kollar på tv och sitter framför datan..

Nej, nu är det sängen som gäller.. Kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Niklas Ängelid

Alltid lika trevligt och intressant att läsa din Blogg, besöker den flera ggr per dag!

2008-10-06 @ 23:56:26
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej ..ville bara tala om att min syn också blev väldigt dålig förra året efter och under behandling..så även i år.Men den blev bättre igen efter ett tag efter jag slutat behandling..Vet ej hur det blir nu.Har precis slutat behandling..Förhoppningsvis..Lev väl o lycka till:Kram Lena i UK

2008-10-07 @ 00:05:12
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0