Är på Solö

Är på Patrics landställe. Planen var att åka hem för att äta middag med några kompisar och bara umgås. Men eftersom att en panikattack var väääldigt nära under gårdagen har jag valt att stanna här. Känns bra att bara vara här, inte göra någonting, utan att bara just vara. Känner mig för tillfället väldigt obekväm över att umgås med människor - även fast det är mina närmaste vänner det handlar om. Känner lite pressen över att behöva vara social och trevlig. Även fast jag vet att dom absolut inte kräver det av mig. Men det är väl just känslan tror jag... Som sagt, jag tror verkligen att jag behöver prata med någon, haha!

Nu ska vi snart basta igen, och sen blir det en middag bestående av älgentrecot och potatisgratäng. Patric har åkt hem för han skulle på middag hos en kompis..

Haha, igår så delade jag, Patric, Nanna (Patrics syster) och Milo säng, ikväll blir det jag, Nanna och Magnus (Nannas kille) och Milo. Det blir trångt och mysigt! : )

Kommentarer
Postat av: erika

åå myys

2008-10-25 @ 18:36:40
Postat av: erika

hahaha ja jag vet han blev ju me i programmet

ska se de som fan haha o garva

2008-10-25 @ 19:48:13
Postat av: Julia

Jag förstår ungefär vad du känner, det du skriver stämmer så väl in på mig, jag undviker hela tiden saker där det är massa folk, ja känner mig obekväm och har en rädsla som jag inte kan beskriva varför den finns där eller för vad. Det är jobbigt...



Ta hand om dig!

Stor kram

2008-10-25 @ 19:58:26
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Emz

Hej där!

Kikade igenom mitt arkiv på bloggen o hittade din kommentar till detta inlägget:



http://sweetbutterfly.blogg.se/2008/september/karlek.html#comment



Jag tror aldrig att jag såg den och svarar därför nu ;)



Svar:

Det där klippet med lejonet är jätte sött.

Och min hund är en schäfer :) Hon är ingen långhårig sådan men väldigt välpälsad så man kan tro de, Haha!



Ha de bra!

Kramiz

2008-10-26 @ 19:10:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Tulo

Hejsan,



Min syster har också haft hodgkins och klarat sig. Det var verkligen jättejobbigt för hela familjen! Kram/ Tulo

2008-10-27 @ 09:40:28
Postat av: Denise

Hej kom in på din blogg via Aftonbladet. Har läst lite och hoppas du blir bättre.

Ha det bra

(säg gärna till om du vill ha en gratis bloggdesign till din blogg så kan jag göra det, jag har nyss blivit färdig med en tjejs blogg som också har cancer.)

/Denise

2008-10-27 @ 10:36:09
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Emma Sigvardsdotter

Hej lilla gumman!



Hittade din blogg via Aftonbladet idag



Ja vet att inga ord kan ta bort din inre smärta, trots att ja ÖNSKADE att ja kunde de!

Ja är sååå fruktansvärt stolt över dej, trots att ja inte känner dej!

Tänk då hur din älskade ska känna ler, & hela din familj!

VILKEN inre styrka du har tjejen!

Låt de eka så ofta de går inom dej!

Ja skulle bara hålla om dej huuur hårt som helst, & ta ditt ansikte i mina händer, kolla dej djupt i ögonen & med ett leende säga dessa ord!

DEN känslan har du gett mej!

& nu vet ja att du får ett leende på läpparna, så då blir ja nöjd :)

ALL lycka till dig / din kamp & din kärlek nu!

/Emma m. familj Iggesund

2008-10-27 @ 10:39:37
Postat av: Anna

Har läst delar av din blogg och vill bara önska dig lycka till med allting!

2008-10-27 @ 12:39:22
Postat av: Tommy Backman

TJenixen Fran Florida, sag bloggen i tidningen och klickade for att lasa!!! Hall hoppet uppe!!!!



mvh, Tommy I Lakeland, FL, USA

tommyback (alfakringla)earthlink punkt net

2008-10-27 @ 13:46:02
Postat av: Kajsa

Hoppas du mår bättre snart.



Kram

2008-10-27 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0