Växelhäxa

Under hela veckan har det verkligen varit jätte lugnt i växeln. Inte alls samma tryck som det brukar vara, vilket har gjort att jag typ sitter och rullar tummarna.

Jag jobbar ju som receptionist, med ansvar för växeln. Ringer det inte något har jag alltså inget att göra. Idag var en sådan dag. Så jag slet och drog i folk och bad dom ge mig något att göra. När jag väl fick något att göra, ja då kunde jag inte göra det för det blev något knas i det programmet vi arbetar med - s å å  typiskt

Istället sysselsatte jag mig med att rensa upp i mina lådor, och renskriva massa skit jag skrivit. En väldigt givande dag med andra ord..

Växelhäxa! : )


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe flyttkartonger och ett rent kaos hör till då man snart ska flytta! =)

Du har ett sånt fint halsband tycker jag. Vart har du köpt det? Är det en sån där "id-bricka" eller vad man ska kalla det? Har du någon speciell text på ditt? Många frågor nu... =)

Ha en bra dag och en mysig helg! Kram

2008-11-21 @ 08:28:25
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0