Storstädning

Jag satt hemma i godan ro och kollade på tv, och hade laptopen i knät. Planen var att ha en mysig hemmakväll för mig själv. Tanken var egentligen att gå ut någonstans med vännerna, men jag kände inte att jag orkade - det gjorde inte vännerna heller, så nu är dom som sagt påväg hit.

Jag började röja lite smått sådär, men allt slutatde med att jag typ storstädat  h e e e l a  lägenheten... Nu ska jag bara gå ut med Milo, sen duscha och hitta något mysigt att ha på mig..

Tjejerna kommer vid 18.30-19.00 med lite baguette, nötter och groggvirke. Blir dock en lugn kväll då några är bakis och andra ska jobba imorgon...

Före                                                                          Efter
       

Före                                                                      Efter
        

Före                                                             Efter
           

Kommentarer
Postat av: Elli

Jättemysigt vardagsrum! Kan man inte få se ett "hemma hos johanna" reportage? Kram kram

2008-11-01 @ 17:42:45
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som städar så här en lördagseftermiddag. Du får oss andra att inse att man själv borde få arselet ur vangnen och börja plocka. Får bli undre morgondagen haha

2008-11-01 @ 17:57:10
Postat av: Anonym

Svincool färg på överkastat! Köpt?

2008-11-02 @ 01:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0