Tacka vet jag photobooth!

Ja mina vänner. Jag har insett att jag älskar photobooth.
 Photobooth är som en våg som drar av två extra kilon. Här ser man inte ens att jag har dålig hy. Jag ser allmänt pigg och fräsch ut. Hädanefter blir det ALLTID photobooth, haha!
            
Jag tänkte att jag skulle visa mina ljus - igen. jag är faktiskt riktigt stolt över mina (våra) konstverk.
Snart kommer Patric hem. Då blir det tacos. Fast jag måste erkänna att jag känner mig mer sugen på mina stooora köttfärsbullar jag gjorde tidigare idag.... *muuumma*

Kommentarer
Postat av: therese

Hej!! har nu följt din blogg ett bra tag utan att nånsin kommentera. du är en stjärna på att skriva och uttrycka dig!!!!!! tänkte lite på dina prickar i ansiktet... min son har nästan exakt samma prickar över hela benen armarna och några i ansiktet,, och det var eksem, tänkte på det du skrev att det kanske var en reaktion på sminket du börjat använda. sonens utslag kom som en allergisk reaktion på något och han har nu även kortison kräm. hoppas det blir bättre snart för din skull. förresten, jättefina ljus... ha det bäst!!!! kram från gotland!!!

2008-11-11 @ 13:48:52
Postat av: Johanna svarar

Therese - Vi har kommit fram till att det nog var en allergisk reaktion, tillsammans med känslig hud som gjorde att jag fick knottrorna! Så nu har jag slutat med sminket och smörjer ansiktet med kortison, och det blir bättre dag för dag! :)



Kram kram

2008-11-11 @ 17:40:19
URL: http://johannamariams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0