Min lördagskväll!

Ska snart hoppa in i duschen och sen hoppa in i mina nyinköpa kläder för att sen bege mig till systemet! Stephanie slutar jobba kl 15.00 och då ska vi tillsammans bege oss hem till Sofia. (Linnéa och Stephanie är kattvakt tills resten av Sofias familj kommer hem från deras Sydafrika-resa!) Där ska vi käka middag och dricka lite alkohol.

Stephanie och Linnéa drar nog antagligen ut sen, och då ska jag och Patric gå på bio. Hade verkligen velat följa med ut, var s å å å å  länge sedan jag var ute och festade och dansade. Saknar verkligen det! Men just nu är som sagt inte självförtroendet på topp. Vill få lite längre hår, känna mig lite snygg lixom.

Men en mysig biokväll är inte helt fel det heller.. <3
Linnéa och Maria


Stephanie

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej.

Jag har läst( ska inte ljuga)lite, i din blogg. SKa ge mig in lite djupare i de tidigare delarna strax. Jag har nyligen fått diagnosen lymfom och väntar på att sätta igång med cellgiftsbehandligen. Började blogga strax efter beskedet för att ja.. skriva av mig. Skulle vara kul att få höra lite från någon som vet vad de pratar om.. Ha det bra / Caroline

2008-11-09 @ 00:46:12
URL: http://diagnosc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra helg vännen!

2008-11-09 @ 12:06:04
Postat av: Hanna

Rösta på den blogg du gillar mest ! :)

2008-11-09 @ 12:10:38
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej. Hoppas lördagkvällen var trevlig. Vilken film såg ni? "Rallybrudar" kanske? Den är underbar tycker jag. Fina grejer du hade shoppat. Kul! Ha det så bra. Kramar

2008-11-09 @ 14:14:24
Postat av: Julia

Låter som om de va en helgo lördag! Hoppas söndagen blir lika bra =)

kramar

2008-11-09 @ 17:50:35
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0