Julklappar?

Igår slog jag in den första julklappen - till Isabelle. Hennes julklappar är färdiga, eller nästan, jag ska hämta ut ett paket på posten nästa vecka. Hade velat berätta vad jag ska ge till alla nära och kära, men mina nära och kära läser vad jag skriver.. Kan vi inte säga att ni får läsa igen efter jul? : )

Men jag har typ ingen inspiration till vad jag ska köpa till alla.. Så snälla, kom med tips, framför allt vad man kan ge till mina bröder, eller till det manliga släktet överhuvudtaget...

Familjen Moll
Mamma -
Inte köpt, men vet vad hon ska få
Pappa - Inte köpt men vet vad hon ska få
Fredrik - Ingen aning
Mattias - Ingen aning
Malin - Nästan klart
Isabelle - Nästan klart

Familjen Moe
Pia -  Ingen aning
Lasse - Ingen aning
Tessan och Jim -  Ingen aning
Nanna och Magnus -  Ingen aning

Jag och Patric har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra. Kan spara dom pengarna till att göra eller köpte något roligt tillsammans istället. MEN, jag struntar l i i i t e  i det. Han och Lasse ska åka till alperna i mars (?), därför ska jag ge min kärlek en Jägermaister i julklapp, haha! Dom måste ju ha något att supa under bussresan ner : )


Igår slog jag in den första julklappen, och det är inte ens första december, haha!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har bara 3 julklappar kvar, så du ligger än så länge i lä :p

2008-11-16 @ 13:14:32
Postat av: Karro

Åh va roligt att börja slå in julklappar. Har alla till de vuxna i släkten klara (dvs. jag vet vad de ska få, men har inte gjort dem än). Syskon och pojkvän är desto svårare... Att ha många syskon är oftast ngt jag ser som positivt, men vid jul blir det lite jobbigt... Svårt att veta vad man ska köpa! Killar är ju nästintill omöjliga att hitta något bra till.

2008-11-16 @ 21:33:11
URL: http://sockerkakan.blogspot.com
Postat av: Levin

TJUVSTART!!! :o hehe

2008-11-17 @ 02:25:03
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att ha tjuvstartat, jag har bara julklappen till killen kvar! haha

kram karm

2008-11-17 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0