Julkänsla

Idag på jobblunchen sprang jag iväg till en jättemysig liten inredningsaffär. Den har en blandad stil mellan typ shabby chic / lantlig / gammal stil. Men det beskriver väl typ egentligen chabby chic? HAHA

Hur som, hittade dom här supersöta siffrorna som jag ville använde till min "adventsljusstake".
Köpte ju en riktig ljusstake för typ en månad sen, men kom på att jag ville göra något annorlunda. Bilderna ger absolut inte ljusen rättvisa, men jag tycker iallafall att dom är svincoola! : )

1 , 2 , 3 , och en halv 4







Gud vad jag längtar till julen! På torsdag ska vi iväg och handla julklappar.. Jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Elin

^Åhhh va fina, va duktig du är, jag vill ocksåvara så påhittig :)

2008-11-27 @ 00:15:11
URL: http://pelans.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhhhhhhhhhhhhh, jättesnyggt...blir avundsjuk

2008-11-27 @ 09:55:27
Postat av: Rehane Och Mariam

Måste bara säga att jag/vi tycker att du är Skitsnygg i ditt korta hår! Tycker nästan att det faktiskt är snyggare än ditt långa hår. Ser väldigt trendig ut :)



Ta hand om dig!

2008-11-27 @ 21:08:39
Postat av: caroline

Jag har också köpt sånna sifror och vita blockljus men jag har inte hunnit gjort ordning det hela än.

2008-11-27 @ 23:42:50
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: Johanna svarar

Sofie - Köp eget och gör likadant vettja! :)



Rehana och Mariam - Skitsnygg till och med? :) den kommentaren kommer jag att tänka på när jag har en av mina depperioder över att jag knappt har något hår.. TACK!

2008-11-28 @ 17:06:16
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0