I soffan

Ligger i soffan, med benen på Patric och väntar på att D.H ska börja. Tycker inte riktigt om att dom helt plötsligt hoppat 5 år fram i i tiden, men men.


Idag fick jag ett paket hemskickat till mig, vad det är kan jag inte avslöja, för det är en julklapp till en i familjen! :) 
Åååh, jag längtar verkligen tills jag får pynta lite och kunna dricka glögg varje dag! Jag har nog aldrig (förrutom när jag var liten) haft en sådan längtan efter julen som jag har nu, i år. Kan bero på att jag har blivit moster - det bli Isabelles första jul, att jag är sambo med min älskade - vi kan fira advent och vänta in julen tillsammans på ett helt annat sätt. Tror även att jag ser på alla högtider på ett annat sätt nu - jag uppskattar dom nog mer, vilket säkerligen beror på sjukdomen.

Nej, nu är det DH som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Me

När är det ni flyttar till nya lyan? Eller, har ni kanske predan flyttat? BILDER isf! =)

2008-11-19 @ 00:12:40
URL: http://vardagsaventyr.blogg.se/
Postat av: julia

Åhh va ja längtar efter att börja dricka glögg, äta lussebullar å massa tända ljus!

2008-11-19 @ 01:16:43
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har redan tjuvstartat med glöggen kan jag meddela :) Det är underbart gott och mysigt! Kram

2008-11-19 @ 07:40:42
Postat av: Johanna svarar

Kajsa - Jag har smakat lite på glögg iår - någon med blåbärssmak! Var verkligen jättegod! mmmm

2008-11-19 @ 09:31:50
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0