Hej alla!

Orkade inte skriva något igår. Kände helt enkelt inte för det. Ibland har jag sådana skrivar dagar att det verkligen kilar i fingrarna, och ibland har jag asbolut nada lust!

Hur som, i söndags klippte jag mig. Eller rättare sagt, dom "trimmade" mig. Fixade till lite vid öronen och i nacken. Började storböla när det var min tur.  Men det kanske var tur, för jag behövde bara betala 100 kr istället för 270! Så ett hett tips, grina lite så kanske ni får rabatt! :)

Efter jobbet idag åkte jag, Patric och lillebror Fredrik och åkte pulka. Men latmasken jag orkade bara åka 2 gånger - det var alldeles för jobbigt att gå upp för backen! :)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer, funderar på att hoppa i duschen och sen mysa in mig i soffan. Mina kärlekar ligger nämligen redan där!

Juste, häromveckan så fick jag en massa gratisprover av Linnéa. Märket är Kanebo. Har redan börjat använda deras cellförnyande ansiktskräm, men inte riktigt vågat mig på resten, då min hud verkar vara väldigt känslig för tillfället...




Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, nu höll jag på att skriva i pojkvännens namn, det hade ju kunnat bli lite komiskt ;)



Hursomhelst, jag tycker att det är så roligt att prova produkter, fast det kan ju vara lite upprörande ibland när man testar nått bra som man inte har råd med att köpa ;) Just nu skulle jag dock behöva nått som mördar den ömma finnen i min panna.

Det är nog smart att du är lite försiktig med grejer om huden känns känslig, den repar sig säkert förr eller senare ;)

Ha en bra dag!

2008-11-26 @ 09:05:01
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kanebo är helt fantastiskt bra!

2008-11-26 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0