HAHA!!

     Kom nyss ut ut duschen. Kände mig kall, frusen och eländig. Kom däremot ut varm och glad! Ännu gladare blev jag när jag såg hur mitt hår ser ut när det är blött och jag dragit med handen "mothårs"  H A H A !


    
 
Jag ser lite ut som en gammal tunhårig permanentad tant! HAHA, kan inte låte bli att skratta! :D

HAHA!

På tal om hår. Igår blev det typ stopp i duschens avlopp. Jag rakade benen. Har ju inte rakat mig på flera månader, och nu när jag vet att det börjat växa har jag helt enkelt inte tänkt på det, HAHA - i g e n!

Men, jag har tänkt på en sak. Hur kommer det sig att det känns som att håret på huvudet inte växer lika fort som håret på resten av kroppen? Där växer det i rekordfart, även fast jag absolut inte vill det. HAHA - igen igen
Och ja, jag är nog lite uttråkad... :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ditt hår har verkligen växt, så kul att se även när man tittar på gamla inlägg.



Kram

2008-11-11 @ 17:42:09
Postat av: Anonym

jag hittade dig helt slumpmässigt på bloggkoll. Har läst dina gamla inlägg osv. Måste säga att jag beundrar att du har varit så stak och klarat detta:), så ung och sånt...fantaskitkt att se dem som klarar sig och blir friska efter en sån svår sjukdom som cancer.

2008-11-11 @ 17:50:22
Postat av: Jenny

förresten, glömde skriva mitt namn :)

2008-11-11 @ 17:51:11
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det känns säkert som att håret på kroppen växer fortare för att det syns på en gång, håret på huvudet har ju växt ut så pass mycket att det inte märks lika väl om det växt några mm. Men tittar man på kort bara någon vecka tillbaka så växer ditt hår jättefort! Och du är supersnygg i kort hår! Är enormt imponerad över hur stark du varit under hela denna tiden, är förståeligt att "verkligheten" kommer ikapp dig nu, och att allt känns jobbigt. Du har tur som har en sån underbar pojkvän! STOR kram på dig!

2008-11-11 @ 19:25:13
Postat av: Jenny N

Hej!ett tipps är ju att ta kort typ varje vecka för att se hur fort det faktiskt växer.

Jag tyckte att det typ ena dagen var helt kalt för att sen nästa vecka vara ganska tätt.



Och du jag tänkte på dina röda prickar.

Kolla om ID har ett ämne som heter Bismuth i sig.

Detta ämne är jag allergisk mot och det finns i en del mineralsmink, jag blir röd och det kliar.



Stora kramar till dig!

Du har varit så stark igenom sjukdomen så jag är säker på att du är stark nog att ta dig igenom tiden som kommer efter på ett bra sätt!

2008-11-11 @ 20:07:43
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: erika

haha jag tror det e som grabbarnas frisyrer. de måste ju klippa sig jämt för de syns ju på en gång när det växer. långt hår märks inte lika mkt. men för dig nu så växer ju håret otrolgit fort och DET SYNS!! men det syns mindre för dig som ser håret varje dag i spegeln. men benhår växer fortare!! men tänk va långt håret e redan!! om ett tag e de dubbelt, sen fyrdubelt! sen halvlångt!!! sen långt!!! de kommer knaka som bara attan jU!! kram

2008-11-11 @ 21:41:01
Postat av: julia

Kunde ju inte låta bli att se dina naglar, vilket grymt go färg =) Vad är det för märke?!



Haha, håret på benen vill man inte ska växa och då lägger man märke till det. Håret på huvvet vill man ska växa och man väntar och väntar, ungefär som på jul... då går allt sakta =)



kram på dig

2008-11-11 @ 21:54:38
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej hej!

Tänkte bara säga att jag tycker du är skitsnygg i så kort hår!! Det finns ju de som passar i det och de som inte gör det, du är en av de förstnämnda! Men jag förstår att du vill ha långt igen. Tycker fortfarande att det är riktigt jäkla snyggt! : )

Kram

2008-11-13 @ 17:02:09
URL: http://sofiebergstrom.blogspot.com
Postat av: Anne

Jag tycker du är otroligt modig och stark som vågar visa dig precis som du är.

Min Madde ville inte för hon mådde så dåligt av att allt hennes fantastiska hårsvall förvann.

Hon kände sig aldrig som sig själv med sitt korta hår.

Neupogensprutorna känner jag väl igen...jag tog dom på Madde för att hon skulle slippa själv och jag tyckte det var superläskigt.

Kämpa på tjejen, du har en otrolig kämparglöd.

Fortstätt med det och ge aldrig upp.

Om du har för mycket ont ska du be att få mer smärtstillande. Man ska inte behöva ha ont.

Be att få oxycontin eller liknande om inte vanliga smärtstillande hjälper.

var inte "duktig flicka" utan säg till om du har mer ont än du klarar av. Ingen ska behöva lida

mer än nödvändigt.

Det kommer att bli bra och du kommer att bli helt frisk!

kram på dig!

/Anne

2008-11-15 @ 01:54:03
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0