Om ett år...

För fem år sedan...  Var jag 16 år gammal och hade min första "riktiga" pojkvän. Livet var ganska enkelt just då. Mamma hade precis börjat återhämta sig efter sin stroke hon hade ett år tidigare. 

För tre år sedan...   Våren 2005 träffade jag Patric, det är det absolut bästa som hänt mig. Någonsin. Han är allt för mig, och med risk för att låta klyschig, men han gör mig hel. 

För ett år sedan...  Var i London och hälsade på systeryster Malin. Jobbade på ett demensboende. Patric gjorde lumpen. Jag svimmade på jobbet och fick åka plingplong bilen till sjukhuset där jag fick ligga inne för observation. 2007 var inte ett sådant speciellt år..

För tre månader sedan...  Blev jag moster till världens finaste Isabelle! Blev i samma veva sambo med min älskade Patric och bytte jobb!

För två månader sedan...  Fick jag diagnosen cancer, lymfom.

För en månad sen...  Hade jag genomgått ett antal cellgiftsbehandlingar är sjukskriven och har tappat håret.

I förrgår...  Hade jag min näst sista cellgiftsbehandling

I går...   Åkte familjen ut till landet. Badade för första gången i sjön här.. :)

Idag...  Solar, badar, umgås, väntar på att Patric ska sluta jobba och komma ut hit!

Om ett år... Om ett år ska jag vara förlovad och förhoppningsvis veta vad jag vill plugga. Om ett år ska jag och Patric även åka till Egypten för att dyka. Jag ska vara frisk och må så bra som jag bara kan! Jag ska leva livet! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Om mindre än ett år ska jag också till Egypten, om jag ska dyka vet jag inte men.. vi kommer få det bra härligt! Kram

2008-07-25 @ 19:48:32
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Pia o Lasse

Om ett åt.....? Intressan. O när kommer barnbarnet??

Kramisar

2008-07-26 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0