Tänk vad lite smink kan göra!

Jag har tröttnat på att ha alla dessa jävla sjalar. Och peruken är inte uppklippt än så den kan jag inte heller ha. Jag blir så deppig bara jag ser hur jag ser ut i sjal. I början tyckte jag att det var ganska fint, men nu är jag så less. Och som folk stirrar, dom vänder sig om på gatan. Idag när jag var och handlade var det en gubbe som faktiskt böjde sig ner för att försöka se lite under sjalen. Han trodde förstås att jag inte märkte. Jävla pucko.

Vet ni vad jag gjorde för att pigga upp mig?

Jag sminkade mig!  :)


Ser ni hur få ögonfransar jag har kvar på mitt högra öga?


Tänk vad lite smink kan göra..



Johanna posar :)


Det är helt otroligt vad lite smink kan göra. Har inte sminkat mig "på riktigt" på typ 3 månader. Har tidigare bara haft lite solpuder och fixat till ögonbrynen. Men nu slog jag på stort. Till och med mascara. Men jag kan nog räkna med att tappa några ögonfransar när allt ska bort sen. Men vet ni vad? Det var det såååååå värt!
Ska nog sminka mig så här mycket varje dag.. vilken boost


Kommentarer
Postat av: Jenny

Att du delar med dig av din resa med cellgiftsbehandlingar och allt därtill är otroligt starkt av dig!



Du lämnar ingen oberörd

och måste säga att du är

otroligt vacker utan ditt hår!

=)



Stay strong! Önskar dig all lycka!

2008-09-20 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0