Sängen

Nej, nu blir det sängen för min/vår del. Har ju som sagt endel att göra under morgon dagen.

Det är bra att hålla sig sysselsatt under hela morgondagen för då ligger inre fokus på onsdagens cellgiftsbehandling. Nej, nu är det morgondagen som gäller med städning och allt vad det innebär.

Men det bästa av allt, Isabelle!

I London med Isabelle! ( Här ser ni en annan klockfavorit köpt på Bali) :)


Som jag skrivit tidigare så kom mitt Londonbesök jättelämpligt. Samma dag som jag fick reda på att jag hade cancer så åkte jag till syster Malin. (Biljettet var bokad sen långt tillbaka) Det var nog det absolut bästa jag kunde ha gjort i den situationen. Man tänker inte på så mycket annat när man håller en sån liten i handen. Här var hon bara 3 månader gammal. Snuttan

Nää. no more...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vilken otrolig fin bild gumman!!

Hur mår du? Jag mår så dära börjar bli färkyld och ont i halsen.

Tänker på dig

Kram/N

2008-07-21 @ 22:57:08
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru
Postat av: Anonym

Tack tack, jo. Jag tyckte själv dom var ganska fina, jag blev nöjd med dom :)

2008-07-21 @ 23:04:11
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0