Ont!

Har inte kunnat sova mycket inatt. Har haft värk i både svank och lår. I det läget spelar det ingen roll vad man gör. Det hjälper inte att sträcka på sig, att byta ställning eller att bli masserad. O inte kan man få någon typ av smärtlindring heller. Alvedon är det ända. Det hjälper ju extremt mycket.

Jag känner mig jätte elak. En utav mina närmsta vänner kom hem från en resa till Canada för några dagar sen. Vi bestämde oss för att ses igår. Men jag orkade inte alls. Hon både ringde och skickade sms och jag svarade inte ens.

Inte nog med att man ska dras med den här skiten, nu försummar man även sina vänner. OCH DET FÅR ALDRIG HÄNDA!



Nu är det dags för sprutan igen... Någon som vill byta?

Kommentarer
Postat av: jessica

hej johanna!

Av "misstag" kom ja in på din blogg igår.. blev helt tagen när ja läser din historia.. ja hoppas verkligen att allt går vägen.. eller ja allt kommer gå vägen! jag kommer att fortsätta följa din blogg och ja beundrar dig väldigt mycket att du kan ha huvudet så högt med tanke på va du går igenom just nu..

heja dig!



kram jessica

2008-07-15 @ 10:14:18
URL: http://jageenstekare.blogspot.com
Postat av: Nathalia

Du klarar dettta gumman. Det vet jag att du gjöra.

Jag hejar på dig och finns hära trots att vi ej träfas i vergliga livet.

Krammar till dig ifrån mig.

2008-07-15 @ 11:49:30
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru
Postat av: pigge

Om din vänner blir sura för att du inte orkar träffa dem så är de inga riktiga vänner! Jag är också sjuk och de vänner som inte har förståelse för det skiter jag fullständigt i! De kan dra.

2008-09-21 @ 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0