Mamma Mia!

Filmen var verkligen jättebra! Har alltid älskat ABBAs låtar och man rycks verkligen med i filmen. Det är absolut en sådan film man blir glad över! :) Haha brevid Malin satt ett tjej som diggade järnet. Hon kunde inte sitta still och knäppte med fingrarna och sjöng med i hela filmen! :)

Tidigare under dagen så var jag och syster Malin och shoppade lite. Jag skämde bort min systerdotter och köpte en jättesöt dragkedjströja och lite annat smått och gott. Köpte allt på Zara.  Den dagen jag får barn så ska majoriteten av hans/hennes kläder komma därifrån! Så fina kläder!



Ska gå och ta tempen nu, det känns som om jag har feber :(

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å jag vill med se denna film.

Hoppas du har det bra i värmen gumman?

Kram/N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0