Hundmat.

Var även och handlade hundmat idag. Hade på mig min svarta mössa, vilket kanske inte var världens smartaste när det är ca 25 grader utomhus. Men inte fan tänkte jag på det, jag vet bara att jag är så jävla trött på att ha sjal. Det är enklare med mössa helt enkelt.

Men men, vi kom till tanten vi köper hundmat av och det första hon säger till mig är :

- Är det inte lite varmt med mössa. (Och det säger hon nästan lite spydigt)
- Jo, svarar jag, men jag har inget hår.
- Nähä, vadåda? (Lite halvspydigt igen)
- Ehh, jag har cancer...eeehhh
- Nej, men oj, förlåt och blablabla bla blabla blabla..........

Vet inte varför, men jag blev bara så jävla irriterrad när hon frågade. Jävla kärring rent ut sagt. Men det kan väl inte hon rå för. Plus att jag har blivigt en jävla ragata på sista tiden..

You can call me Johanna a.k.a The Ragata


Kommentarer
Postat av: piggelin

Ja, hon skämdes väl när du sa att du hade cancer. Men hon får la skylla sig själv som fråga! Jag stör mig också på okända människor som ska kommentera att typ "e det inte lite varmt med mössa/eller jacka". Varför bryr dom sig liksom? Dom har ju ingen aning om varför man klär sig varmt eller har mössa/keps. Keps kanske du kan ha då förresten? Det är ju inte lika varmt heller. Du kan ju ha en sjal under.

2008-09-21 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0