Gårdagen

Igår hade jag ju endel värk i svanken, så dagen igår var ganska jobbig. Vi var ute och plockade blåbär, men fick inte så jättemycket, dom är ju så små! Men ikväll blir det blåbärspaj! Det tycker vi om!

Den här långhelgen har verkligen varit en prövning för mig, att känna sina egna begränsningar. Det är väldigt påfrestande att vara social, att försöka se pigg och fräsch ut. Jag mår bra av att höra att folk tycker att jag ser ut att vara pigg. Då ser jag ju relativt frisk ut? Men jag tror inte att människor inser vilken ansträngning det är. Därför har helgen varit en prövning. Men en väldigt rolig och trevlig sådan.

Det är ett måste att få vara social, att tvinga sig till det. Sen så har jag ju till och med druckigt vin! :)


Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Jag hoppas att din svank är bättre idag. Ibland är det bra att "tvinga sig själv" att vara social, men ibland är det skönt att bara få vara.



Det är mitt första besök på din blogg men jag kommer att återkomma.



2008-07-18 @ 08:39:20
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0