Frukost intagen!


Fil med nektariner, linfrö och musli. Smörgås med gårdagens skagenröra och det bästa av allt:
TROPICANA JUICE.


Har typ "craving" efter Tropicana. Det är det absolut bästa just nu!
För mig har det blivit viktigt att maten ser god ut och att det faktiskt är gott. Det har ju blivit lite si och så med maten för mig. Under första delen av en kur har jag väldigt svårt för att laga mat och matlagningsos. Därför blir det mycket småätande. Vet ju att det är så viktigt att äta, men det är svårt när allt inprincip smakar skit.

Nu när jag är inne på andra veckan av kuren så är inte mitt smaksinne så påverkat. Är däremot ganska torr i munnen, vilket gör att jag dricker jättemycket Tropicana. Det gör att jag går på toa ungefär femtioelva gånger.

Nu är det dags för toan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0