Första sprutan tagen.

Jag sa ju att jag ska försöka ta sprutan så tidigt som möjligt. Det gick väl sådär. Klockan är nu 12:37.
Idag gick det helt ok att ta den. Det jobbiga är inte själv sticket, utan att själv pressa igenom nålen genom huden. Men som sagt, det gick helt ok idag.

Senare under kvällen/morgondagen kommer den molande värken i ländryggen/svanken att uppkomma. Det är en sådan värk som gör att man inte kan sova, ibland knappt gå eller röra sig överhuvudtaget.




Jag vilar upp efter sprutan. Känner att jag alltid är nära på att svimma.
Vadå känslig?



Måste säga att hunden är nog den bästa terapin för mig. När jag mår dåligt kommer han och inprincip sätter sig på mig och ska pussas och kramas.  Han är så kelig min Milo!

Känns lite konstigt att lägga ut bilder på sig själv utan hår. Är inte många som sett mig utan sjalen, men antar att det är en del av accepterings proccesen?

Kommentarer
Postat av: Stina

var glad för att du har en snygg skalle iaf, haha, nej skämt åsido :p Men den va faktiskt snygg.. kramar Stina

2008-07-15 @ 02:07:54
URL: http://stinalee.se
Postat av: Malin

alltså. vet du hur fin du är? påriktigt.

2008-07-16 @ 19:37:57
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilken fin bild på er. Du är ju jättesöt trots inget hår!

2008-09-06 @ 23:40:03
Postat av: Tina

Jättefin bild! Jag tycker du är jättevacker, som skrivet ovan, med eller utan hår.

Kram Tina

2008-09-16 @ 14:04:05
Postat av: johanna

hittade hit från aftonbladet. Väldigt starkt av dig att skriva om din cancer. jag har själv en lungsjukdom jag förut bloggade om men har tyvärr blivit lat med det.. Nu till min fråga: vad är de för spruta du tar själv, alltså vad gör den? stå på dig, du verkar stark! kram

2008-09-20 @ 22:35:37
URL: http://johanskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0