Folk och deras tävlingar.

Blir så irriterad!

Folk går in på bloggen och lämnar en kommentar om att dom vill att man ska vara med och tävla om hårprodukter.
Läser dom inte ens något inlägg innan dom lämnar en kommentar om tävling?? Skulle man faktiskt läsa bloggen så inser man väl att jag inte ar något hår. Har både skrivit det och till och med visat det!

Det känns som att vissa bara är så desperata.. Visst kan man göra misstag men nu har det hänt flera gånger, och jag har bara haft bloggen i en vecka!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Förlåt är jätte ledsen att du fick det medelandet! Hoppas verkligen att du kan förlåta mitt stora misstag! Kommer inte att ske igen! Skickade ut detta medelande till alla som deltagit i Frisörfrågan! Så ett stort misstag av mig!

2008-07-14 @ 23:07:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: tess

hej! ville bara lämna ett litet avtryck...hittade din blogg av en slump. Min tvillingbror har oxå lymfom...har just avslutat cellgift beh och strål beh...väntar nu på återbesök i mitten på aug.... kommer titta in här titt som tätt o hoppas att du orkar kämpa på! många styrkekramar

2008-07-15 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0