..

Fan vad jag är känslig för tillfället. Och inte bara känslig, jag är grinig nästan på  gränsen till elak känns det som.

Pappa ringde nyss och frågade om inte jag hade läkarbesök imorgon.
- Nä, det är på tisdag, och behandling på ondsdag.
- Är du helt säker? för vi är på landet och har ingen möjlighet att komma hem.
- japp, säker.

10 min senare.
- ...Pappa, det är visst läkarbesök imorgon...
- JA SA JU DET!

Nu jobbar Patric och pappa kan inte följa med. Det fick mig att börja stortjuta.., fan vad ledsen och upprörd jag blev. egentligen vet jag inte varför, går ju lika bra att åka själv. Men fy fan vad jag grät. Och så sparkade jag i tån oxå.., jävla skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0