Dålig uppdatering..

Är inte så bra på att skriva just för tillfället. Finns så mycket annat roligt att göra :) 
Men men finns lite om hänt iallafall. Milo är nu kastrerad. Var lite ömklig och så igår, men annars mådde han bra. Han började gnälla vid 04.00 imorse och håller fortfarande på. Ska ge honom hans smärtlindrande nu tror jag.

Var ju som sagt och tog blodprov igår.  Fick reda på att jag visst måste fortsätta med mina Neupogen sprutor i tre dagar till för mina värden var för dåliga. Kunde inte ta sprutan själv igår, hade nog en mental spärr eller något.. Fick be Patric faster som är sjuksyrra ge mig den.  Kändes helt ok!

Dom lyckades laga vattenskotern som jag skrev om igår, så det blev lite leka av. Haha, Patric och hans pappa var helt lyriska. Pojkar och deras leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0