Ångesten smyger sig på.

Hela dagen har jag hållit mig sysselsatt. Mest med att skriva, det får en att tänka på annat. Men morgondagen är oundviklig.  Fan.

Känslan när dom sprutar in skiten som ser ut som Rosévin i armen. 



Två timmar tar det. Första timmen är ok. Andra timmen börjar jag bli trött, eller ögonen känns så tunga och trötta.
Vår bärbara data är på reparation annars hade vi tagit med den och kollat på film. Tiden går fort då,  man får fly till en annan värld.

Patric är ute med Milo nu, när han kommer hem blir det Hells Kitchen! haha Älskar Gordon Ramsey!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Första gången jag besöker din blogg,men jag kommer absolut återkomma. Hoppas det går bra imorgon,läste din "berättelse" om hur allt började..Du kände dig inte alls sjuk innan,bara knölen? Tur att du tog tag i att kolla upp den iallafall ,även om det är jobbigt nu så kommer det säkert bli helt bra längre fram!Du verkar väldigt stark!:)Kram

2008-07-08 @ 23:17:42
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Första gången jag är här. Men jag kommer att följa dig!

2008-07-09 @ 08:35:35
URL: http://momelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0