God morgon måndag!

Eftersom att jag jobbade i lördags så är jag ledig idag. Så skönt eftersom att helgen har varit fullproppad med saker att göra. Plus att jag var lite halvbakis igår.. haha! Det är fan helt stört, jag kan knappt dricka ett glas vin utan att jag känner av det dagen efter..

Men men, på dagens schema står det tvättning och åter tvättning. Men att tvätta är ändå ok, det jobbiga är att hänga upp skiten. Sen har jag 4 Grey's Anatomy avsnitt att kolla igenom.  Sen lite senare ska jag börja med middagen - laxlasagne.


Gammal bild på mig och Patric tror den är för typ 3 år sedan.. <3


Kommentarer
Postat av: erika

haha helt ärligt - ja jag skulle fan tänka mig det, men först ska jag bara ordna mitt eget hem. när flyttade ni? nyår?

2008-12-08 @ 13:57:33
Postat av: julia

Vilken underbar bild, verkligen!!!

ha de fint!

2008-12-08 @ 15:34:27
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0