Vi har ett problem

(Inlägg skrivet för 3 timmar sen som jag inte hann publicera)

Vår hanhund Milo har under en period markerat revir hemma hos våra familjer där det oxå finns hundar. Oftast så skvätter han lite men på många ställen. Men ibland har han till och med lyft upp benet, och då är det ju verkligen avsiktligt.

Hur som helst så har vi, (Patric och jag) de två senaste dagarna inte låtit honom gå "fritt" hemma hos andra, utan alltid haft han vid vår sida. Vi måste ju ta han på bar gärning för att vi ska kunna fya honom. Det har gått jättebra och han kissade inte inne, inte hos någon av våra familjer.

Idag så var vi ute på en lång promenad på en och en halv timme, vi träffade även en hund så han fick leka och springa av sig ordentligt. Kissade och bajsade gjorde han flera gånger, sen i bilen hem såg man hur trött han var.. Så kommer vi hem till lägenheten och hinner knappt börja med frukost förens han kissar inne - Patric fyar och trycker ner. Sen kissar han igen och Patric fyar och trycker ner - då kissar Milo på sig.

Jag går in i köket och Milo följer efter, och kissar igen. Jag hinner inte göra så mycket annat än att säga "nej" innan han lägger sig ner och kissar på sig igen?

Han har aldrig kissat inne här hemma. Vad kan det vara? Urinvägsinfektion? Understimulans? Stress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0