Nummer två

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade problem att göra nummer två... Well, om jag ska vara helt ärlig så tog det mig en ca en timme att skriva inlägget nedan.. Blev avbruten och var tvungen att akut gå på toaletten. Det känns som att magen ska sprängas och att allt bara vill komma ut NU!

Men riktigt så lätt är det inte. Eftersom att jag är så otroligt förstoppad så tar det mig typ 30 min att skita. Inte nog med det, jag typ spricker i röven oxå för att skiten måste ju ut? Inte så trevlig kan jag säga. Kommer ut alldeles svettig och dan och kan knappt gå normalt heller..

På något sätt kan jag förstå kvinnor som har värkar.. Lite samma sak är det när jag skiter efter att ha tagit Ondasetron (Illamåendetabletter). Man får en värk, och kämpar och trycker som fan, sen är det lite vila mellan värkarna, och sen är det dags igen. Tills skiten (eller? bebisen) är ute..

Tur att det finns något att läsa mellan "värkarna" :p


Kommentarer
Postat av: eva

oh, jag veeet hur det där är du! Aj aj...

2008-08-10 @ 12:44:14
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0