:)

Min kväll har varit super mysig! Lade mig och sov lite efter att vi varit på "bilsafari" men sen blev jag jättepigg :) Ibland efter att jag sovit blir jag typ tröttare än vad jag var innan jag sov, men den här gången blev jag pigg!

Sen käkade vi middag, det blev rökta räkor och egenfångad rökt abborre till förrätt *mumma* :) Sen blev det wok med skitstark vitlökssås. Tur för Patrics skull att han inte är här.. han hade nog dött av min andedräkt HAHA!

Efter woken blev det hallon och rabarber smulpaj med vaniljvisp. *mumma igen*

Efter allt ätande blev det kortspel och YATZY..

Syster Malin och en mycket, mycket vacker jag.


Man inser inte riktigt hur man faktiskt ser ut för ens man ser sig själv på kort. Jag kände mig ju pigg och fräsch när jag gick upp, men så ser man den här bilden. Knappast fräsch, rödflammig och dan, inte ser jag särskilt pigg ut heller, men ack så GLAD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0