Sista läkarbesöket någonsin innan kur :)

Var ju hos läkaren tidigare idag. Det gick jättebra! Hade en jättetrevlig kvinnligläkare den här gången. (Har ju haft 4 olika läkare pga semester). Hon berättade att efter sista kuren så kommer jag att få göra en datortomografi för att se att allt verkligen att borta, sen träffar jag inte läkaren igen förrens om 3 månader. Efter det blir det återbesök var tredje månad för att kolla hur allt går, och att se att allt är som det ska..

Kan inte fatta att det är min sista behandling på onsdag.. Mina känslor är helt klart helt fucked up! Känns så skönt att återkomma till det normala.
Det känns till och med bra att återkomma till jobbet, dock 25 % till att börja med, men det känns kanon! :)

Är så lycklig...


Kommentarer
Postat av: tess

va härligt gumman!!

2008-08-04 @ 20:41:34
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Bella

Kul att läsa! Förstår att du är lycklig =)

2008-08-04 @ 22:35:54
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Å vad kul gumman.

Vergligen kul att läsa,att det går så bra fär dig.

Kram/N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0