SISTA KUREN!

Ja, som ni vet så har jag min sista cellgiftsbehandling idag kl 10.00. Pappa kommer att hämta mig 09:30. Har tagit mina kortison och illamåendetabletter, och jag har ätit min frukost och Patric har lämnat Milo hos svärmor.

Ska bara duscha och plocka undan lite. Måste städa toaletten lite oxå eftersom att jag garanterat kommer att vara bänkad framför den en gång eller två.. Mmmm jag längtar.. :p

Sov förresten som en stock i natt. Hade inga problem med att sova, jätteskönt faktiskt! :) Det är faktiskt första gången som jag kan sova innan en kur. Tidigare har jag varit uppe jätte sent just för att jag inte kan sova. Sen när jag väl lagt mig så vände jag och vred på mig hur länge som helst. But no more! I natt sov jag som den prinsessa jag är HAHAHAHA!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0