Peruk

Har precis testat min peruk. För ett tag sen sa jag att jag nog aldrig kommer att använda den, men nu vet jag inte riktigt längre. Har tröttnat som fan på att ha sjal. Känner mig inte alls fin i det. En småjobbig sak som kanske verkar vara skitlöjlig är  -  man har bestämt vad man ska ha på sig och man känner sig snygg i det. Ja, då har man ingen sjal som matchar det. Jag trivs helt klart bäst i min svarta mössa och min röda sjal. Men hur kul är det att ha möss när man vill vara fin?

Har fått tid för att få peruken uppklippt och mer anpassad till mig. Fick tid först den 1 september.. men då har jag två veckor på att vänja mig vid den innan det är dags för jobb.
Sminkade mig lite oxå, måste göra det oftare eftersom att jag både känner och ser fräschare ut!

Önskar att mitt "riktiga" hår när det kommer ut kunde vara lika långt och
tjockt..


Tycker att det är en jättefin peruk.. men känner mig inte bekväm i den..
Men det blir väl en vanesak sen antar jag..



Fan vad jag saknar att ha hår! :(

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Vilken jättefin paruk.

Den passar dig vergligen tycker jag vännen.

Hur har det gått med resan? Får du åka nu fär färsökringskassan? Helt sjukt deras regner tycker jag.

Lycka till nu vännen.

KRAM/N

Postat av: Fire

Ja fin peruk men du är klart ballare med scarf eller mössa. Men jag kan förstå att det blir lite tradigt i längden. Tänk när du får tillbaka håret och kan ha nån trendig kort frisyr! Snyggt sånt. Och sen spara till långt. vissel

2008-08-15 @ 20:13:44
URL: http://firekick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0