Naglar

Jag målade mina naglar strax innan jag skulle åka till London. Sen flagnade nagellacket och jag bestämde mig för att måla på nytt.. Och vad ser jag?? Jo en vit jävla rand som går över hela nageln, PÅ ALLA NAGLAR!
Naglarna har oxå fått en äcklig rödaktig ton, dom ser allmänt risiga ut med andra ord.

Det här fenomenet måste ju bero på näringsbrist i samband med kurerna? Eller? Mysko är det iallafall



Nej, nog om mina äckliga naglar, nu ska jag ut och cykla med Milo, sen blir det nog till Åhlens och kolla på galgar till garderoberna. Håller på och rensar och grejjer. Visar sen! =)

Vad ska ni göra resten av dagen?


Kommentarer
Postat av: Sabine

Scary.. =S

2008-08-28 @ 15:23:15
Postat av: Emma

Sådär fick jag också när jag behandlades för leukemi och jag fattade inte heller vad det var. Det försvann ialla fall sen och kom inte tillbaka. Jag har varit där du är och förstår alla känslor. Jag tänker på dig!

Kram

Emma

2008-09-18 @ 19:15:34
Postat av: Johanna

Hej! Jag har suttit och läst din blogg från början och har kommit hit. Jag beundrar dig för att du är så ärlig och äkta i din blogg.



Det där med naglarna. Varje gång jag är riktigt sjuk (har en kronisk sjukdom som heter cystisk fibros) så får jag ränder på mina naglar - både tår och fingrar.

2008-10-17 @ 15:41:42
URL: http://citronfjarilen.se
Postat av: Anna

När jag behandlats (också med sånt rosévin) så kunde man se fyra tydliga hack i varje hårstrå jag hade kvar på mitt huvud, ett hack av varje behandling. Lika var det med naglarna.

2008-10-27 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0