Min sista "lediga" tid! :)

Fredagen den 15 augusti : tar jag min sista spruta

Söndagen den 17 augusti : Familjen ska äta på mongoliska för att fira att skiten är över

Tisdagen den 19 augusti  : Följer med Malin tillbaka till London.

Måndagen den 25 augusti : Kommer hem från London

Fredagen den 5 september : Kryssning för att fira Patric syster Tessans 30-årsdag!

Lördagen den 6 september DAG : Kommer hem från kryssningen vid 15:30

Lördagen den 6 september KVÄLL : Äta på Bockholmen Hav och Restaurang för att fira att "morfar" fyller 79 bast!

Här emellan är det tänkt att jag och Patric ska åka på en spaweekend någonstans i Svedala.

Måndagen den 29 september : Tillbaka till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Tinna

Roligt att ha så mycket framför sig att se fram emot.

Skrev kommentar på ditt inlägg om bilden över Sthlm.



Ha det bra !

2008-08-10 @ 12:09:26
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Vad skoj du ska ha gumman.

Alltid kul att ha saker att se fram imod.

Kram/N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0