Min helg

Vilken kanon helg vi har haft! och inte är den slut än.. :p Ikväll ska vi käka på Mongoliska med familjen för att fira att min skit nu är över! :) Så kl 17:00 sitter vi på restaurangen och svullar som bara den!

Igår var vi hemma hos mamma och pappa och käkade egenfiskade kräftor från landet. Mattias tjej Emma och Fredriks kompis Peder var oxå med.  Det var såå gott! Men till min egna besvikelse så åt jag bara 3 kräftor. Jag som brukar kunna svulla i mig hur många som helst.. Ett mysterium helt enkelt.. Men ritkigt gott var det.

Snart bär det av till London oxå. Mitt plan går från arlanda vid 15:20 så jag måste försöka titta lite i garderoberna idag och se vad jag ska ta med mig. Haha, inte allt för mycket eftersom att det garanterad kommer att bli lite shopping! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Ha så kul i London & njuuuut!!! =) Avis är jag också.. kram

2008-08-17 @ 14:43:40
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0