Måste klippa naglarna!

Märks det att jag är pigg? Kan inte sooova laaaaaalaaaaa, laaaaaaaa. Det är sprutorna som talar, och det faktum att jag sov middag, laaaalaaaalaaaaaaaaa. 
Har kommit på att det faktiskt bara är skit med cancer, ingenting positivt kommer med det. Förutom lite ledighet kanske, fast jag hade hellre varit cancerfri än ledig förstås.  ojoj, nu blir det flum här...

Har kommit på en till sak. Jag måste desperat klippa av mina långa fina naglar imorgon, just nu är jag så gott som handikappad. Eftersom att fingertopparna saknar känsel så påverkar det typ naglarna oxå. Jag bli öm i dom. Är verkligen jättekänslig. Bara nu, när jag skriver får jag jätteont! Men what to do, what to do.

Nej men, nu kom jag på en tredje sak. Hatar att känna att jag bara måste sova middag för att faktiskt orka med middagen. Men det gör istället att jag inte kan sova p nätterna. Det är lixom pest eller kolera. Men som sagt, cancer är väl pest eller kolera?

Känner mig väldig djup och seriös just nu.

Cancer suger helt enkelt,  cancer suger dase...

Kommentarer
Postat av: lasse o pia

Försök att förtränga nuet. Ta dagen som ett litet helvete som du skall igenom. det tar lite tid men sedan är allt bra igen och du har den här tiden bakom dig. 8 kirurgiska ingrepp i huvudet och 14 år med sprutor hade oxå ett slut.

Pia tar ¨älsklingen/odjuret¨ på onsdag

Pussissar

2008-08-03 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0