Må bra hälsa!

Då har man precis varit nere på "Må Bra Hälsa" och bokat tid hos en sjukgymnast. På tisdag kl 12:30 ska jag träffa sjukgymnasten Bettina. Hon tyckte att det var bättre att jag gick till en sjukgymnast några gånger för att långsamt bygga upp en bättre kondition och se hur mycket jag orkar innan jag börjar träna för en PT.

Känns verkligen jättebra att äntligen få komma igång.
Och att träna för någon, att ha någon där som kan motivera och pusha mig. Hoppas och tror att jag då äntligen kan få rutin på tränande, dels för konditionen men även för den allmäna hälsan. Jag skulle inte dö av att gå ner några överflödiga kilon.  =)

Tillbaka till startsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0