LORDAG!

Shit vad tiden gar fort. I torsdags sa jag "det ar redan torsdag.." likadant sa jag igar, och idag. Att en vecka kan ga sa fort. Hur som helst. Idag har vi varit och shoppat igen. blev en oversize troja och ett par skitsnygga tan-aktiga stovlar. Sa heta!

Imorgon ska vi ga pa bio och se Dark night. NAGON SOM SETT? ar den bra? Sen ska vi kaka pa kinesisk buffe.

Jag har verkligen haft det jattebra har. Promenader, shopping, prat, gosa med Isabelle. Resan har varit sa bra for mig. Kom pa forst i torsdags att jag pa onsdagen skulle ha haft min sjunde cellgiftsbehandling. (Om jag nu inte skulle varit fardig) Det var en jattekonstig kansla. Att det verkligen ar over nu. Inget mer. Bara en rontgen. Hatar iof att fa kontrast i blodet. Mar illa och blir alldelesn torr i munnen.

Vad ska ni gora ikvall?

Kommentarer
Postat av: malin

låter underbart! ja, jag har sett den. bra, men väldigt lång.

2008-08-23 @ 19:24:50
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0