Hårcermoni

Kom för typ 2 timmar sedan hem från en middag med familjen. Blev lite som en avskedsmiddag eftersom att vi åker till London imorgon. Fast avskeds middagen var väl inte direkt tänkt till mig haha. Mest till Malin och Isabelle, mest Isabelle tror jag =).

Satt lite framför datorn hemma hos mam och pap. Hittade massa bilder och även en video från när vi hade "hårceremonin" och klippte av mig håret.  Om jag vetat hur man lägger upp sånt hade jag nog gjort det. Men kan ju erkänna att jag inte är den mest tekniskt lagda...

Hur som helst, väskan är packad, kläder för morgondagen är framlagda och kameran är med. I'm god to go! =)

Jag och Stina utför  "hårcermonin"...



   


Kommentarer
Postat av: tess

tack raring..ska försöka sussa lite nu...tuff dag...sköt om dig o ha så¨underbart nu! kram o nattifnatt!

2008-08-19 @ 00:16:57
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0